Informacja o zwołaniu Sesji Rady Powiatu w Ostrowi Mazowieckiej

INFORMACJA - zwołanie XXI Sesję Rady Powiatu w Ostrowi Mazowieckiej, która odbędzie się w dniu 18 grudnia 2025 r. o godz. 14.30 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68

 

I N F O R M A C J A
O ZWOŁANIU SESJI RADY POWIATU
W OSTROWI MAZOWIECKIEJ

Na podstawie art.15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2024, poz. 107), zwołuję XXI Sesję Rady Powiatu w Ostrowi Mazowieckiej, która odbędzie się w dniu 18 grudnia 2025 r. o godz. 14.30 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68,
z następującym porządkiem obrad:    

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przyjęcie Protokołu Nr XX/2025 z sesji Rady Powiatu w Ostrowi Mazowieckiej odbytej w dniu 27 listopada 2025 roku.
  3. Informacja o pracy Zarządu Powiatu.
  4. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia uchwały budżetowej na 2025 rok,
    2. zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Ostrowskiego na lata 2025 – 2035,
    3. ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2025,
    4. uchwalenia uchwały budżetowej na 2026 rok,
    5. Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Ostrowskiego na lata 2026 – 2035,
    6. uchwalenia ,,Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Ostrowskiego na lata 2025 – 2028 z perspektywą do roku 2032”,
    7. uchwalenia planu pracy Rady Powiatu i przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Powiatu oraz zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2026 rok, 
    8. wyznaczenia przedstawiciela podmiotu tworzącego do komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Opieki Zdrowotnej w        Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej.
  5. Pytania, wnioski i oświadczenia radnych.
  6. Odpowiedzi na pytania i wnioski radnych.
  7. Wolne wnioski.
  8. Zakończenie obrad sesji.





Przewodnicząca Rady Powiatu
/-/ Dorota Subda

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10 grudnia 2025
Dokument wytworzony przez: Rada Powiatu
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Subda Dorota - Przewodnicząca Rady Powiatu
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 grudnia 2025 16:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Malinowski
Ilość wyświetleń: 3
10 grudnia 2025 23:14 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 grudnia 2025 23:11 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 grudnia 2025 23:10 (Krzysztof Malinowski) - Dodanie załącznika [8_wyznaczenie_przedstawicieli_podmiotu_tworzacego_-_bednarski.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)