- Wymagane kwalifikacje
Kandydat musi spełniać wymagania i posiadać kwalifikacje określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2025 r. poz. 450), tj.:
- posiadać wykształcenie wyższe,
- posiadać wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora,
- posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
- nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Wymagane dokumenty
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska (oryginały albo kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza),
- opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
- inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata (kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów),
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (oryginały albo kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza),
- informacja o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu (oryginał),
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 104; zm.: Dz.U. z 2025 r. poz. 497),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na dane stanowisko,
- Wzory oświadczeń, o których mowa w ust. 2 pkt 7-10, stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie w kancelarii Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej, pokój nr 6 (adres jak niżej) lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 16.00.
Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię, nazwisko, adres i numer telefonu kontaktowego oraz adnotację o treści
„Konkurs na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej ”.
Dokumenty, które wpłyną po upływie wymienionego wyżej terminu zostaną zwrócone bez otwierania.
- Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka
Termin: do końca lipca 2025 r.
- Dodatkowe informacje
- Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej są dostępne w sekretariacie SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, po uprzednim kontakcie telefonicznym, tel. 29 74 637 04 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00.
- Zgodnie z art. 49 ust. 6 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2025 r. poz. 450) z kandydatem wybranym w drodze konkursu nawiązuje się stosunek pracy albo zawiera umowę cywilnoprawną na 6 lat.
Załącznik do do ogłoszenia o konkursie na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
wersja edyrowalna - docx wersja do wydruku - pdf
---------------------------
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- administratorem osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie na stanowisku dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka;
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl;
- celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzenie procedury konkursowej na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej;
- administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie do celów związanych z przeprowadzoną procedurą;
- dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
- administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
- Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procedury a później przez okres wymagany przepisami obowiązującego prawa, tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procedurze;
- administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
|