NABÓR NA WOLNE STANOWISKA - archiwum

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. kancelaryjnych w Wydziale Administracyjnym

 

 
 
Nabór na  wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. kancelaryjnych w Wydziale Administracyjnym

Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej
ul. 3 Maja 68    
07-300 Ostrów Mazowiecka

 

Ogłasza nabór na  wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. kancelaryjnych
w Wydziale Administracyjnym

 

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne (ocena na podstawie złożonych dokumentów), zostaną poddani ocenie końcowej, tj. testowi kwalifikacyjnemu w celu sprawdzenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania określonej pracy, a następnie rozmowie kwalifikacyjnej, w celu weryfikacji informacji zawartych w dokumentach, oceny predyspozycji i umiejętności kandydata na stanowisko pracy.

 

    
Starosta 
 /-/  Zbigniew Chrupek

        

Ostrów Mazowiecka, dnia 8 lutego 2024 r.

 



Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze:
stanowisko ds. kancelaryjnych
w Wydziale Administracyjnym

  1. Wymagania niezbędne:
    1. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3. nieposzlakowana opinia,
    4. wykształcenie wyższe,
    5. znajomość:
      1. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 107),
      2. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781),
      3. ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 756, ze zm.),
      4. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz. 902),
      5. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67). 
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. staż pracy w administracji publicznej (preferowane doświadczenie – w zakresie wymaganym na stanowisku objętym naborem),
    2. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności w zakresie pracy z aplikacją Word i Excel, 
    3. umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej – stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism, 
    4. zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
    5. umiejętność dobrej organizacji pracy,
    6. predyspozycje osobiste związane z potrzebą efektywnego komunikowania się w relacjach z klientami urzędu, przełożonymi i współpracownikami,
    7. znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem e-administracji i zastosowań ePUAP - elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku do spraw kancelaryjnych:
    1. przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
    2. prowadzenie dziennika korespondencji,
    3. kierowanie obiegiem korespondencji wpływającej do Starostwa,
    4. udzielanie informacji klientom Starostwa,
    5. obsługa centrali telefonicznej i faksu.
  4. Warunki pracy na stanowisku. 
    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 18/2023 Starosty Ostrowskiego z dnia 4 lipca 2023 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 31/2023 Starosty Ostrowskiego z dnia 13 grudnia 2023 r., w wysokości nie niższej niż 4 242,00 zł brutto. 
    Zatrudnienie dotyczy świadczenia pracy w pełnym wymiarze, tj. 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo, w tym przed monitorem ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie.
    Miejsce wykonywania pracy – Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, Wydział Administracyjny, ul. 3 Maja 68 (parter - budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz windą). 
  5. Informacje dodatkowe.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Ostrowi Mazowieckiej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %.
    Osoba wyłoniona w naborze  musi posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku. Przed zatrudnieniem kandydat będzie obowiązany do przedłożenia stosownego orzeczenia lekarskiego.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
      kwestionariusz do pobrania wersja edytowalna- rtf
      kwestionariusz do pobrania wersja do wydruku - .pdf
    3. kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat na stanowisko posiada doświadczenie zawodowe z zakończonymi okresami zatrudnienia) lub zaświadczenia o zatrudnieniu,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    6. oświadczenie kandydata dotyczące: 
    7. ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy.
  7. Składanie dokumentów:
    1. Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Starostwa (ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, parter - Punkt obsługi interesantów i przyjmowania korespondencji), pocztą na adres Starostwa  j.w. lub pocztą elektroniczną na adres: starostwo@powiatostrowmaz.pl (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny albo podpis zaufany),
      • w terminie do dnia 19 lutego 2024 r. do godz. 10.00 z dopiskiem:  

            „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych”

    2. Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. 3 Maja 68.         
    3. Ogłoszenie o naborze z aktywnymi dokumentami (kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o którym mowa w ust. 6 pkt 6), dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w zakładce „Ogłoszenia i informacje – nabór na wolne stanowiska”.  

  8. Test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna
    Kandydaci na stanowisko, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poddani testowi kwalifikacyjnemu w Starostwie Powiatowym w Ostrowi Mazowieckiej (sala konferencyjna). 
    Z kandydatami, którzy zaliczą test kwalifikacyjny, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani przy użyciu danych kontaktowych wskazanych w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 

  9. Klauzula obowiązku informacyjnego.

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 

    1. administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka;
    2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl;
    3. administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w  dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie są przetwarzane na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. c) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z  zakresu ochrony danych osobowych);
    5. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
    6. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

    1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
    2. przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub  ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w  naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
    4. administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

    
Starosta 
 /-/  Zbigniew Chrupek

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Kierownictwo Starostwa

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 8 lutego 2024
Dokument wytworzony przez: Starosta Ostrowski
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sumińska Monika - WA
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lutego 2024 14:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Malinowski
Ilość wyświetleń: 712
08 lutego 2024 21:57 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lutego 2024 21:53 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lutego 2024 21:51 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)