NABÓR NA WOLNE STANOWISKA - archiwum

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych

 

 
 
Nabór na  wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych

Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej
ul. 3 Maja 68    
07-300 Ostrów Mazowiecka

 

Ogłasza nabór na  wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
w Wydziale Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych

 

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne (ocena na podstawie złożonych dokumentów), zostaną poddani ocenie końcowej, tj. testowi kwalifikacyjnemu w celu sprawdzenia wiedzy  i umiejętności niezbędnych do wykonywania określonej pracy, a następnie rozmowie kwalifikacyjnej, w celu weryfikacji informacji zawartych w dokumentach, oceny predyspozycji i umiejętności kandydata na stanowisko pracy.

 

    
Starosta 
 /-/  Zbigniew Chrupek

        

Ostrów Mazowiecka, dnia 8 lutego 2024 r.

 



Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze:
stanowisko ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego,
w Wydziale Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie, 
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. ukończone studia magisterskie lub wyższe studia zawodowe, lub studia podyplomowe na kierunku bezpieczeństwo, obrona cywilna, zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo wewnętrzne,
    6. co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku związanym z bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym, 
    7. znajomość:
      1. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz. 107),
      2. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
      3. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781),
      4. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz.U. z 2022 r., poz. 902),
      5. przepisów prawa z obszaru bezpieczeństwa (ustawy i akty wykonawcze), umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań, w szczególności: 
        • ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 756, ze zm.)
        • ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2022 r. poz. 2305, ze zm.),
        • ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1897),
        • ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r. o stanie wyjątkowym (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1928),
        • ustawy z dnia 29 sierpnia 2002 r. o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U. z 2022 r. poz. 2091),
        • ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 122),
        • rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 98, poz. 978, ze zm.),
        • rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 lipca 2023 r. w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa przez organy administracji rządowej i organy samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1569),
        • rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz.U. z 2004 r. Nr 219, poz. 2218),
        • rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 października 2022 r. w sprawie szkolenia obronnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2348).

  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności w zakresie pracy z aplikacją Word, Excel, PowerPoint,
    2. mile widziana znajomość Systemu Informatycznego PROMIEŃ,
    3. mile widziana znajomość Centralnej Aplikacji Raportującej (CAR),
    4. mile widziana umiejętność posługiwania się systemem łączności radiowej, 
    5. predyspozycje osobowościowe: dokładność, terminowość, samodzielność, sumienność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na swoim stanowisku, umiejętność skutecznej komunikacji oraz współpracy w zespole, 
    6. umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej, tj. zwięzłego redagowania pism i stosowania przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku do spraw bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego:
    1. obsługa administracyjno – biurowa Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Ostrowi Mazowieckiej,
    2. obsługa administracyjno – biurowa Ostrowskiego Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
    3. realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o repatriacji,
    4. realizacja zadań na rzecz osób represjonowanych i kombatantów, 
    5. realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z zagranicy,
    6. przygotowanie i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej,
    7. wykonywanie zadań wynikających z przepisów o rzeczach znalezionych,
    8. popularyzowanie i upowszechnianie ochrony przeciwpożarowej, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa mieszkańców powiatu oraz spraw obronnych, 
    9. ścisłe przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych, 
    10. realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
    11. realizacja zadań w zakresie współpracy z powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    12. realizacja zadań w zakresie zwierzchnictwa Starosty nad powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami,
    13. w zakresie kultury fizycznej i turystyki:
      • tworzenie warunków dla rozwoju kultury fizycznej i turystyki na terenie powiatu,
      • organizowanie działalności w dziedzinie sportu, rekreacji ruchowej i turystyki oraz tworzenia odpowiednich warunków dla jej rozwoju,
    14. przechowywanie i archiwizacja dokumentów na swoim stanowisku pracy zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
    15. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, pozostających w związku z zakresem zadań Wydziału Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych.

  4. Warunki pracy na stanowisku. 
    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 18/2023 Starosty Ostrowskiego z dnia 4 lipca 2023 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 31/2023 Starosty Ostrowskiego z dnia 13 grudnia 2023 r., w wysokości nie niższej niż 4 242,00 zł brutto. 
    Zatrudnienie dotyczy świadczenia pracy w pełnym wymiarze, tj. 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo, w tym przed monitorem ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie.
    Miejsce wykonywania pracy – Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, Wydział Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych, ul. 3 Maja 68 (II piętro - budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz windą). 

  5. Informacje dodatkowe.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Ostrowi Mazowieckiej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %.
    Osoba wyłoniona w naborze  musi posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku. Przed zatrudnieniem kandydat będzie obowiązany do przedłożenia stosownego orzeczenia lekarskiego.

  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
      kwestionariusz do pobrania wersja edytowalna- rtf
      kwestionariusz do pobrania wersja do wydruku - .pdf
    3. kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat na stanowisko posiada doświadczenie zawodowe z zakończonymi okresami zatrudnienia) lub zaświadczenia o zatrudnieniu,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    6. oświadczenie kandydata dotyczące: 
    7. posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    8. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      Oświadczenie do celów rekrutacji wersja edytowalna - rtf
      Oświadczenie do celów rekrutacji wersja do wydruku - .pdf
    9. ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy.

  7. Składanie dokumentów:
    1. Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Starostwa (ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, parter - Punkt obsługi interesantów i przyjmowania korespondencji), pocztą na adres Starostwa  j.w. lub pocztą elektroniczną na adres: starostwo@powiatostrowmaz.pl (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny albo podpis zaufany),
          w terminie do dnia 19 lutego 2024 r. do godz. 10.00 z dopiskiem:   

               „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego"

    2. Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. 3 Maja 68.
    3. Ogłoszenie o naborze z aktywnymi dokumentami (kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o którym mowa w ust. 6 pkt 6), dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w zakładce „Ogłoszenia i informacje – nabór na wolne stanowiska”.  

  8. Test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna
    Kandydaci na stanowisko, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poddani testowi kwalifikacyjnemu w Starostwie Powiatowym w Ostrowi Mazowieckiej (sala konferencyjna). 
    Z kandydatami, którzy zaliczą test kwalifikacyjny, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani przy użyciu danych kontaktowych wskazanych w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 

  9. Klauzula obowiązku informacyjnego.
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 
    1. administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka;
    2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl;
    3. administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w  dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie są przetwarzane na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. c) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z  zakresu ochrony danych osobowych);
    5. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
    6. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

    1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
    2. przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub  ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w  naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
    4. administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

    
Starosta 
 /-/  Zbigniew Chrupek

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Kierownictwo Starostwa

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 8 lutego 2024
Dokument wytworzony przez: Starosta Ostrowski
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sumińska Monika - WA
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lutego 2024 15:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Malinowski
Ilość wyświetleń: 760
08 lutego 2024 21:26 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lutego 2024 21:25 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lutego 2024 21:16 (Krzysztof Malinowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)